Meniu Cautare

Momente VEGETA in borcan

PR Award este cea mai importanta competitie nationala, care recompenseaza excelenta in domeniul PR. In anul 2016 aceasta a sarbatorit cea de-a 14-a editie sub semnul diversitatii. Relevanta acesteia consta in numarul mare de concurenti si in performantele lor, impreuna cu profesionalismul celor din juriu. In acest an, juriul a reunit profesionisti din 8 tari.

La editia din acest an, Vegeta a castigat Diploma de excelenta cu campania intitulata Momente Vegeta in borcan, in care Vegeta iti aduce mancarea de acasa preparata de mama ta.

Pentru a atinge un target nou si mai tanar pentru Vegeta, am identificat un obicei: tinerii cresc cu mancarea preparata de catre mamele lor cu Vegeta si asociaza gustul mancarii cu gustul preparatelor mamei, alaturi de amintirea momentelor petrecute in familie. Odata ce pleaca de acasa pentru studii, li se face dor de casa si de clipele petrecute in familie si de gustul retetelor preparate de mama. Astfel, am creat o campanie provocatoare, prin care am raspuns unui fapt social bine cunoscut: pachetul traditional cu mancare primita de acasa.

Campania Momente Vegeta in borcan a fost anuntata de catre presa ca fiind o campanie organizata intr-o maniera inovatoare. Borcanul a fost unul special creat pentru bloggerii implicati in aceasta campanie:

A fost simbolul mancarurilor excelente primite de acasa de catre;

Fiecare borcan a fost personalizat si a simbolizat momentele de acasa in familie, momente reprezentate de o masa cu mancare traditionala, la scara mica, exact ca mancarea preparata acasa de catre mamele lor. Destinatarii au gasit chiar pe masuta mica din interiorul borcanului un biletel mic, ca un mesaj de la mama lor semnat si cu mesajul „Pofta buna!";

Fiecare borcan a avut mesajul personalizat, in functie de traditiile culinare, locul nasterii a destinatarilor, precum si unele elemente personale care i-au facut sa isi aduca aminte de momentele speciale petrecute in familie;
Ideea principala in conceperea acestui borcan a fost aceea de a determina destinatarii sa se gandeasca la momentele create de acel gust al mancarii pe care doar mama a stiut sa il gateasca.

Share